ניתן לשלוח מתוך ה CRM-Pro הצעות מחיר והזמנות לחתימה דיגיטלית אשר מבוססות על תבנית מוכנה מראש עם יכולת עריכה לפני שליחה. המסמך נשלח כ- PDF ללקוחות וקיימת אפשרות לקבל הזמנות חתומות דיגיטלית ישירות לתוך כרטיס הלקוח. במדריך זה נבצע סקירה כיצד שולחים ומשתמשים בתבניות של הצעות המחיר ושל ההזמנות לחתימה דיגיטלית. וכיצד צופים בהזמנות חתומות. אם טרם יצרתם תבניות, יש לקרוא קודם את המדריך הזה.
א. בכרטיס הלקוח, יש ללחוץ על לשונית הצעות מחיר או הזמנות
ב. יש ללחוץ על הוסף הצעת מחיר או הוספת הזמנה
ג. יש לבחור את התבנית הרצויה אם טרם יצרתם תבניות, יש לקרוא קודם את המדריך הזה
ד. במידה ואתם עובדים ללא מוצרים, יש להזין סכום • סכום ההזמנה מדווח לדאשבורדים של הקמפיינים בממשק הפיקסר
ה. במידה ואתם עובדים עם מוצרים, יש לבחור מוצר/ים
ו. ניתן לערוך את תיאור המוצר ואת הכמות
ז. ניתן לתת הנחה לקבוצת מוצרים באחוזים או בערך כספי
ח. ניתן לבחור אם הסכום כולל מע"מ, או לפני מע"מ
ט. ניתן לערוך את הכותרת הראשית ואת תוכן המקטעים לפני השליחה
דוגמא:
י. יש ללחוץ על ליצור
יא. על מנת לשלוח, יש ללחוץ על העין ולבחור את אופן השליחה ניתן לשלוח ב SMS או מייל או ווצאפ או טלגרם
יב. חתימה דיגיטלית מתאפשרת רק במסמך מסוג הזמנה. להצעות מחיר אין חתימה דיגיטלית, אך ניתן להפוך אותן להזמנות על-ידי לחיצה על העין, ואז לחיצה על הפלוס
ניתן לייצר סטטוסים אשר יקפיצו חלון הצעת מחיר או הזמנה, באופן אוטומטי
א. יש להקים סטטוס חדש לפי המדריך הזה
ב. בלשונית פעולות, יש לבחור הצעת מחיר או הזמנה לחתימה דיגיטלית
לאחר שליד חתם על הזמנה, ישנן כמה דרכים לראות זאת;
א. במסננים ניתן לראות הזמנות חתומות חדשות, על-ידי סימון של √ כחול מהבהב. בנוסף, ניתן ליצור מסנן לפי המדריך הזה, ולהגדיר תנאי שנקרא "Has order for review" ולבחור מצב מופעל • יש לשים לב! לאחר צפיה בהזמנה החתומה, ה √ הכחול ייעלם והליד לא יופיע במסנן זה יותר. כלומר – מדובר בהזמנות חתומות שטרם נצפו בלבד
ב. ניתן לראות את הצעות המחיר וההזמנות במודול הייעודי שלהם
ג. ניתן לראות כי ההזמנה חתומה בכרטיס הלקוח בלשונית הזמנות
ד. ניתן ללחוץ על האייקון הכחול בשביל לראות ולהוריד את ההזמנה עם החתימה
• דוגמא להזמנה חתומה:
צפיה במסך הדרכה