קיימות מספר אפשרויות לביצוע חיבור של מיילים כמו GMAIL או אווטלוק 365 למערכת Fix.CRM
שליחת מייל מכרטיס הלקוח במערכת Fix.CRM > כאשר רואים את המיילים שנשלחו בלשונית המיילים שבכרטיס לקוח –
>המיילים מתקבלים לתיבת הדוא"ל של הלקוח כשרואים בשם השולח את שם המשתמש, אך כתובת המייל המוצגת היא no replay –
**למרות שרשום no replay בשולח עדיין כאשר עושים "השב" למייל זה > המייל נכנס לתיבת הדוא"ל של הלקוח.
* את כתובת הדוא"ל של המשתמש נקבע בזמן הקמת המשתמש
הגדרת כתובת דוא"ל למשתמש:
2. להזין את כתובת האימייל של המשתמש בשדה "אימייל ראשי"
מרגע שזה מוגדר שכל הדואר החוזר ישלח למייל שהוזן בשדה "אימייל ראשי" של המשתמש
וכל המיילים היוצאים יופיעו בלשונית "מיילים" ב CRM- ובתיבת הדוא"ל של המשתמש
חיבור SMTP למערכת Fix.CRM המאפשר חיבור של תיבת מייל אישית של המשתמש כך שכל המיילים הנכנסים והיוצאים יופיעו בתיבת המייל הפרטית שלו.
Email sending guide- CRM
> המיילים מתקבלים לתיבת הדוא"ל של הלקוח כשרואים בשם השולח את כתובת המייל המלאה של המשתמש. וכך כל המיילים היוצאים והנכנסים יופיעו בתיבת המייל הפרטית של המשתמש –
*באפשרות זאת, רק המיילים היוצאים יופיעו בכרטיס הלקוח. והמשך ההתכתבות מתנהלת דרך תיבת המייל הפרטית שלכם.
הוראות חיבור SMTP:
יש לבצע את ההוראות הבאות לכל משתמש בנפרד
1.יש להיכנס בתפריט העליון > פרופיל > העדפות שלי
2.לחיצה על כפתור "יותר" ואז על כפתור "Smtp config"
במסך זה יש ללחוץ על כפתור "Add SMTP Settings"
במסך הבא יש למלא את פרטי החיבור
יש למלא את כל השדות בפרטים הבאים:
בשדה SMTP Server נזין את כתובת SMTP של שרת הדוא"ל שלכם.לדוגמא:שרת דוא"ל Gmail נמלא את הכתובת:ssl://smtp.gmail.com:465שרת דוא"ל Outlook Office365 את הכתובת":tls://smtp.office365.com:587
אם לא קיבלתם את המסך הבא יש לוודא שכל הפרטים נכונים ולהזין שוב הערות:
יש להגדיר במערכת הדוא"ל שלכם לאפשר לאפליקציות לא מורשות לגשת לדוא"ל לדוגמא מסך הרשאות בחשבון גוגל
יש לוודא שהוגדר הפעלת הגדרות שימוש ב-POP ו IMAPלדוגמא מסך -POP / IMAP בחשבון גוגל
באפשרות זו יש לפנות לצוות התמיכה של FixDigital על מנת לפתוח את האופציה של קבלת כתובת מייל ייעודית של המערכת שממנה ייצאו המיילים ואליה יחזרו המיילים .
דוגמה לכתובת מייל ייעודית – crmname@crm.fixdigital.co.il . כל המיילים שיחזרו אליה יקלטו אוטומטית לתוך כרטיס הלקוח ב – Fix.CRM
חיבור שרת דוא"ל והפניית כל הדואר הנכנס לכרטיס לקוח ב- Fix.CRM ובנוסף, המיילים יוצאים מכתובת המייל של המשתמש וכל המיילים החוזרים יופיעו גם הם בתיבת המייל של המשתמש. באפשרות זו כל הדוא"ל היוצא והנכנס יופיע בכרטיס הלקוח וגם בתיבת המייל האישית של המשתמש> המיילים יוצאים מהמערכת והמיילים החוזרים נקלטים אוטומטית לתוך כרטיס הלקוח ב – Fix.CRM ובמקביל בתיבת הדוא"ל של המשתמש.
הוראות חיבור: ראשית, יש לבצע את חיבור SMTP מסעיף B ולאחר מכן לבצע הפנייה מתיבת הדוא"ל הפרטית שלכם לכתובת דוא"ל ייחודית שתתקבל מצוות התמיכה של מערכת FixDigital > אליה תפנו את כלל המיילים הנכנסים לתיבת הדוא"ל שלכם > כל המיילים החוזרים שיופנו לכתובת הייחודית שתינתן, יקלטו וישויכו ב- Fix.CRM ישירות לכרטיס הלקוח . וכך המיילים גם יתועדו בתיבת הדוא"ל וגם יתועדו בכרטיס הלקוח *המייל היוצא והנכנס יופיעו בתיבת המייל הפרטי ובנוסף יופנה גם למייל של ה-Fix.CRM כך המייל יתועד גם בכרטיס הלקוח
דוגמא להפניית מיילים מ Gmail למייל של ה Fix.CRM:
*בהפעלה של הגדרה זו, כל המיילים שנשלחו מהמערכת וכן המיילים החוזרים יופיעו בלשונית "מיילים"
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה