תג מוצר מה הוא:
ניתן להגדיר לפניות שנכנסות למערכת, שיכנסו עם תגית מסוימת(לדוגמה: עיר, כן/לא וכו'..) התגית תוצג בעמודה "תג מוצר" במסך הפניות, ניתן לעשות מניפולציות שונות על פניות עם תגית.
לדוגמה: כל הפניות שקיבלו תגית מסוג "מכירות" ינותבו לאימייל, משתמש או תהליך ב CRM
כמו כן, אפשר לבצע סינון במסך הפניות לכל הפניות מכל הערוצים שהגיעו עם התגית שהגדרנו.
ניתן להגדיר את התגית בשתי דרכים:
אפשרות ראשונה – הגדרה ידנית במסך תגיות:
1. הגדרות > תגיות
2. לחיצה על כפתור "הוסף"
3. בחירה שם תג > בחירת לקוח (בחירה מרשימה) > שמור .
לאחר לחיצה על כפתור "שמור" יופיעו הגדרות התגית יש להגדיר באילו תנאים אנחנו רוצים שהפנייה תקבל את התגית.
לדוגמה :
נגדיר שכל הפניות המגיעות מערוץ TEST_FIX יקבלו את התגית "מכירות"
4. לאחר שהגדרנו את התגית נשלח פנייה לדוגמא מהערוץ הזה ונראה שהוא קיבל את התגית שהגדרנו.
במידה והעמודה "תג מוצר" לא מופיעה בטבלת הפניות יש להוסיף אותה באמצעות בחירת "עמודות לבחירה"
בכל שלב ניתן לערוך את שמות התגיות במסך: הגדרות > תגיות > עריכה
אפשרות שניה : שליחת תגית בצורה דינמית באמצעות URL של האתר
ניתן לשלוח את ערך התגית באמצעות שרשור הפרמטר FIX_TAG לכתובת URL של האתר / דף נחיתה / ערוץ לדוגמה: אם נרצה שהפניות מאתר https://test.fixdigital.co.il יגיעו עם תגית "מכירות" נשרשר את הפרמטר FIX_TAG באופן הבא:
https://test.fixdigital.co.il/?FIX_TAG=מכירות
במידה ומטמיעים במדיה לינק מתויג יש לשרשר את זה לסוף הURL לאחר התיוג של הערוץ
לדוגמא:
https://test.fixdigital.co.il/?channelID=15263&mt=RE&ga1=1&FIX_TAG=מכירות
לצפייה במסך הדרכה