הוספת משתמש לתהליך ספציפי Fix.CRM

1. מצד שמאל בחלקו העליון של המסך > קיצורי דרך >הגדרות וניהול סטטוסים

 

 

2. מסך פניות > עפרון

במידה ומופיעה יותר ממודול אחד יש לבחור את המודול הרלוונטי.

 

 

3. תהליכים – בחירת תהליך אליו נרצה לשייך משתמש ספציפי > אייקון עפרון (עריכה)

 

 

4. עריכת תהליך "כללי" >

הגדרת ברירת מחדל ( במידה ומעוניינים שהתהליך יפתח ראשון בעת כניסה למערכת) >

הקצאה לתפקידים (בעלי תפקידים שיכולים להיכנס לתהליך) >

הקצאה למשתמשים (משתמשים ספציפיים שישייכו לתהליך)

 

> שמירה.