היכן ניתן לתעד הערות משיחה בתוך הפניה כטקסט חופשי לצורך תיעוד היסטוריה?

1. MARKETING > מסך הפניות >

 

2. קליק על הפניה > עדכון הערות משיחה > הוסף

 

היסטוריית שינויים– בהיסטוריית שינויים מתועד כל שינוי שבוצע, לדוגמה: שינוי תאריך מעקב, העברת רשומת בין משתמשים, כתיבת הערות וכל תיעוד יוצג לפי סדר כרונולוגי ולפי תאריך ושעה.

היסטוריית שיחות – רלוונטי רק אם יש התממשקות למרכזיה במקרה כזה, כל שיחה נכנסות או יוצאת השייכות לאותה פנייה או רשומה תתועד בלשונית זו כולל הקלטות, תאריך ושעת השיחה נכנסת או יוצאת.

הערות – תיעוד כל הערה שנרשמה בפניה מי רשם את הערה,תאריך ושעה.

מיילים – תיעוד כל מייל שנשלח ללקוח ממסך הפנייה דרך מערכת Fix.CRM  

SMS  – תיעוד כל הודעה שנשלחה ללקוח ממסך הפניות דרך מערכת Fix.CRM

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הסברה