כניסה למערכת CRM TURBO > הקלדת מספר טלפון נייד או דוא"ל לקבלת סיסמת כניסה > שלח
קבלת קוד אימות לנייד / לדוא"ל > הכנסת קוד אימות > כניסה למערכת.
מצד ימין למעלה הגדרות >
+ הוספה ועריכת סטטוס
בחירת שלב מכירה אליו נרצה להוסיף סטטוס חדש (ישנן 4 שלבי מכירה): בטיפול / לא רלוונטי / פגישה / עסקה >
מתחת לכל שלב מכירה ניתן להוסיף סטטוסים לאותו השלב > יש ללחוץ בתחתית השלב הרצוי על הכפתור >
+ הוספת סטטוס
בחירת שם לסטטוס – לדוגמא : אין מענה.
סדר תצוגה – מיקום הסטטוס בתצוגה של הסטטוס תחת אותו שלב מכירה,
נציין זאת במספר 1, 2 , 3 ואילך. > שמור
(ניתן לשנות גם את סדר התצוגה בחצים שבתפריט הראשי של הסטטוסים)
ניתן לראות שסטטוס אין מענה התווסף ומוקם ראשון בסטטוסים תחת שלב מכירה בטיפול
לצפיה במסך ההדרכה