1.כניסה ל – CRM
2. > לקוחות
3. יותר > מצא כפילויות
4. קריטריונים > שדות > בחירת הערך לאיתור כפילויות (מומלץ לבחור טלפון ראש).
5. יש לסמן – התעלם מערכים ריקים > מצא כפילויות.
*ניתן לבחור גם שדות חד ערכיים שונים לדוגמא : אימייל, ת. זהות או לבחור שני פרמטרים שונים לאיתור כפילויות לדוגמא מספר טלפון ראשי ואימייל
>לאחר לחיצה על הכפתור מצא כפילויות >יוצגו הרשומות הכפולות על בסיס הפרמטרים שבחרנו
6. יש לבחור את הרשומות שרוצים למזג> לסמן את הקוביות של "בחר מיזוג" > מזג
7. מיזוג רשומות > נסמן את הערכים שנרצה לשמור מכל רשומה, הנתונים שיבחרו ישמרו ברשומה הראשית והרשומה השנייה תמחק, הערות שנרשמו בכרטיסי הלקוחות השונים ימזגו לרשומה הראשית.
לצפיה בסרטון
לצפיה במסך הדרכה