מיזוג כפילויות במערכת Fix.CRM

1.כניסה ל – CRM

2. > לקוחות

 

 

3. יותר > מצא כפילויות

 

 

4. קריטריונים > שדות > בחירת הערך לאיתור כפילויות (מומלץ לבחור טלפון ראש).

 

 

5. יש לסמן – התעלם מערכים ריקים > מצא כפילויות. 

 

 

*ניתן לבחור גם שדות חד ערכיים שונים לדוגמא : אימייל, ת. זהות  או לבחור שני פרמטרים שונים לאיתור כפילויות לדוגמא מספר טלפון ראשי ואימייל

 

 

>לאחר לחיצה על הכפתור מצא כפילויות >יוצגו הרשומות הכפולות על בסיס הפרמטרים שבחרנו

6. יש לבחור את הרשומות שרוצים למזג> לסמן את הקוביות של "בחר מיזוג" > מזג

 

 

7. מיזוג רשומות > נסמן את הערכים שנרצה לשמור מכל רשומה, הנתונים שיבחרו ישמרו ברשומה הראשית והרשומה השנייה תמחק, הערות שנרשמו בכרטיסי הלקוחות השונים ימזגו לרשומה הראשית.

 

 

לצפיה בסרטון

לצפיה במסך הדרכה