עדכון או הוספת מידע לאוטומציה קיימת ב – FixDigital

כניסה לסוכנות www.fixdigital.co.il

 

1. אוטומציות > בחירת האוטומציה אותה רוצים לערוך > עפרון (לדוגמה: בחירת אוטומציה המתייחסת לשליחת SMS)

 

 

2. המשך

 

 

3. במסך זה ניתן לערוך את שם האוטומציה במידה ואין שינויים שנרצה לבצע > המשך בלבד.

 

 

4. עריכת אוטומציה > נכס דיגיטלי(הוספה או הסרת אתר או דף נחיתה > קמפיין (הוספה או הסרה של ערוץ) > פרויקט (הוספה או הסרה פרויקט) > במידה ואין שינויים שנרצה לבצע יש ללחוץ המשך בלבד.

 

 

5. עריכת הגדרות נוספות > סטטוס ליד > מקור ליד > מצב שיחה (*אלו הגדרות שכאשר הן מתקיימות אנו רוצים שהאוטומציה תפעל) > במידה ואין שינויים שנרצה לבצע המשך בלבד.

 

 

אלו האפשרויות המובנות להגדרת אוטומציה:

 

 

 

 

 

6. הגדרות פעולה >

 

אוטומציה להגדרת שליחת SMS  : 

 

 

במידה ושם שולח לא מופיע בשדה פרטי השולח יש להוסיף שם שולח חדש.

 

        a. הוספת שולח ל- SMS   

 

 

כאן ניתן להגדיר אחת משתי האפשרויות להצגת השולח ממנו רוצים שה – SMS  האוטומטיים ישלחו, אפשרויות הן :

 

הצגת מספר טלפון בשולח או הצגת שם עסק בשולח.

 

להלן הסבר על כל אחת מהאפשריות :

 

אפשרות ראשונההצגת מספר טלפון בשולח > הזנת מספר טלפון שולח (לאחר הזנת מספר הטלפון, המערכת מבצעת בדיקת ולידציה למספר מול ספק התקשורת וקבלת אימות) > בחירת סוג אימות מספר בהודעת SMS / מספר בשיחה  קולית.

 

 

בפלאפון תתקבל הודעה עם קוד האימות

 

 

 

הזנת קוד אימות > שליחת קוד אימות.

 

 

מספר השולח עודכן בשדה פרטי השולח וכעת ניתן להגדיר שהודעות SMS  תשלח ממנו.

 

 

 

אפשרות שניה הצגת שם העסק בשולח.

* ניתן לרשום את שם העסק כשולח ההודעה, יש לרשום אותו באותיות באנגלית עד 11 תווים (עדיף אותיות קטנות. רק לא עם שמות מסחריים מוכרים).

 

 

התקבלה הודעה שנוסף בהצלחה שם שולח להודעות.

 

 

ניתן כעת להציג את שם השולח החדש שהוסף בהצלחה לרשימת בחירה של שמות ומספרי הטלפון שאושרו להיות מוצגים בפרטי השולח.

 

 

 

      b.עדכון מספר לשלוח (כאן יש להגדיר את מספר הטלפון אליו נרצה לשלוח את ה- SMS האוטומטיים)

 

      c. עריכת טקסט (כאן יש להגדיר את תוכן ההודעה אשר רוצים שתהיה בהודעת SMS האוטומטית שתשלח)

 

     d. שמירה

 

*ניתן להוסיף או להסיר שדות דינמיים לשליפת נתונים מכרטיס הלקוח או לערוך את תוכן ההודעה.

 

לדוגמה: הוספת כתובת URL  ממנו מתקבלות הפניות.

שדה URL  טופס זהו שם שדה מערכת והוא יעביר את המידע מתוך שדה טופס בכרטיס הלקוח > שמירה.

 

 

 

לצפייה במסך הדרכה