שליחה אוטומטית של פניות למשתמשים ספציפיים ב- Fix.CRM מנכסים דיגיטליים
1.כניסה ל- https://www.fixdigital.co.il/login
נכסים דיגיטליים > רשימת הנכסים דיגיטליים שלי
2.בחירת הנכס הרלוונטי(אתר/דפי נחיתה / פייסבוק) > פעולות > הגדרות אייקון גלגל שיניים
3.בחירת לשונית > CRM > תהליך > סטטוס > נציג > שמירה
תהליך – במידה ויש יותר מתהליך אחד במערכת נבחר לאיזה תהליך נרצה שהפניות יקלטו.
סטטוס – באיזה סטטוס נרצה שהפניות יקלטו במערכת בדרך כלל מומץ סטטוס חדש
נציג – המשתמש אליו נרצה לשייך אוטומטית את הפניות המתקבלות מהקמפיין
לצפיה במסך ההדרכה