כאשר מערכת ה-CRM מדווחת ישירות ל-Google Analytics, מתקבל חיבור חזק בין נתוני הלקוחות לבין הביצועים השיווקיים, מה שמאפשר שיפור קמפיינים, אופטימיזציה לתהליכי מכירה, וקבלת החלטות מבוססות נתונים.
למה זה חשוב?
יתרון משמעותי:
איך זה עוזר?
מה קורה בלי דיווח CRM?
מה קורה עם דיווח CRM?
איך זה משפר את העבודה?
איך מתחילים:
✅ טיפ: אם אתה עובד עם כמה מותגים או חשבונות GA, ודא שאתה מחבר את האוטומציה לחשבון הנכון.
בשלב זה יש לבחור את הנכס הדיגיטלי אליו תרצה לדווח את הנתונים ב-Google Analytics.
למה זה חשוב? Google Analytics מזהה כל אתר או נכס דיגיטלי באמצעות מזהה ייחודי. לכן, חובה לוודא שהאירועים מה-CRM נשלחים לנכס המתאים כדי לקבל נתונים מדויקים ואמינים.
לאחר שבחרת את הנכס הדיגיטלי והגדרת את פרטי האוטומציה, נותר רק לבצע את חיבור Google Analytics ולאשר את ההגדרות.
אם החשבון מחובר בהצלחה, תראה חיווי המאשר את החיבור.
איך לזהות המרות שנשלחו מפיקס דיגיטל לגוגל אנליטיקס: בתפריט הזה יש לבחור ב"התנהגות" > אירועים > אירועים מובילים
יש לבחור ברשימה את FixDigital
ניתן לראות את כל הלידים שנכנסו למערכת FixDigital כולל שיחות טלפון ממספר מדיד
דוגמה לצפיייה בנתוני המרות ב Google Analytics 4
במידה ומופיעה השגיאה הבאה:
יש לוודא שיש לכם חשבון פעיל ושאישרתם את תנאי השימוש במסך הבא בלינק הזה https://analytics.google.com/analytics/web/?authuser=0#/a121053283p261680376/admin/datapolicies/datacollection יש לבחור בתפריט Data collection ולאשר תנאי שימוש. לאחר האישור זה מופיע כך:
לסיכום דיווח ממערכת CRM ל-Google Analytics הוא הדרך הכי חכמה למדוד ביצועים עסקיים, לשפר קמפיינים ולוודא שהתקציב השיווקי מנוצל בצורה אפקטיבית. ✔ אפשר לדעת איזה קמפיין מביא כסף, לא רק לידים. ✔ יוצרים קהלים חכמים ומדויקים יותר. ✔ משפרים ROI ומקבלים נתונים אמינים לניהול תקציב.
צפיה במסך הדרכה