פרויקט זה כלי המאפשר לאגד יחד מספר קמפיינים, אתרים ונכסים דיגיטליים, במקום אחד.
הפרויקט מודד את כמות החשיפות, הקלקות, פניות, פגישות, עסקאות ואחוזי ההמרה
בנכסים הדיגיטליים שבחרנו, ומציג נתונים אלו באופן ויזואלי, נוח וברור בצורת משפך שיווקי.
למשל ניתן להקים פרוייקט שנקרא "מבצע סוף שנה" ולאגד בתוכו מספר דפי נחיתה ומספר קמפיינים הקשורים למבצע זה.
נוכל להציב מטרות כגון צפי כמות הקלקות בחודש, וצפי הוצאת תקציב על הפרויקט,
ולראות את ההמרות, את הנתונים, והאם אנחנו עמודים ביעדים ובמטרות שהצבנו.

 

 

1) יצירת פרויקט
2) בחירת נכסים דיגיטליים וערוצים
3) הגדרת יעדים ומטרות
4) צפייה בנתוני הפרוייקט
5) שימוש בפרוייקט במסך הפניות ובאוטמציות
6) הגדרות מתקדמות

 

1) יצירת פרויקט

א. בממשק הניהול ה Fixer, יש להיכנס לפרויקטים

 

 

ב. יש ללחוץ על הוסף

 

 

ג. יש לרשום שם לפרויקט, ולבחור לקוח

 

 

ד. בסיום יש ללחוץ על שמור

 

 

2) בחירת נכסים דיגיטליים וערוצים

א. לאחר יצירת פרויקט ושמירה, מסך העריכה נפתח אוטומטית.
תמיד ניתן לחזור למסך זה על-ידי לחיצה על העיפרון הכחול של העריכה.

 

 

ב. יש לבחור ערוצים / קמפיינים ונכסים דיגיטליים
למשל ניתן להקים פרוייקט שנקרא "מבצע סוף שנה" ולאגד בתוכו מספר אתרים ו/או דפי נחיתה, ומספר קמפיינים הקשורים למבצע זה.

 

 

ג. בסיום יש ללחוץ על שמור

 

 

3) הגדרת יעדים ומטרות

א. לאחר יצירת פרויקט ושמירה, מסך העריכה נפתח אוטומטית.
תמיד ניתן לחזור למסך זה על-ידי לחיצה על העיפרון הכחול של העריכה.

 

 

ב. יש לעבור ללשונית הגדרת פרויקט

 

 

ג. יש לבחור תקופה אותה נרצה למדוד

 

 

ד. יש לבחור את הפעילות אותה תרצו למדוד, ואת הכמות של פעילות זו

 

 

ה. יש לרשום תקציב שאתם צופים להשקיע עבור התקופה שחברתם

 

 

ו. בסיום יש ללחוץ על שמור

 

 

למשל, אם המטרות והיעדים שלכם בפרויקט,
זה לקבל 1,800 פניות בחודש,
ולהשקיע תקציב של 3,600 ₪ בחודש
אז נגדיר זאת כך:

 

 

4) צפייה בנתוני הפרוייקט

א. במסך הפרויקטים ניתן לראות אם אנחנו עומדים ביעדים שהצבנו, או לא.
לצד סרגל היעדים, יופיע אייקון של מזג אויר בהתאם לעמידה ביעדים

 

 

ב. תחת פעולות, יש ללחוץ על החץ, בשביל לצפות במשפך השיווקי

 

 

ג. ניתן לבחור האם להציג ערוצים לא פעילים

 

 

ד. יש לבחור את טווח התאריכים הרצוי

 

 

ה. המשפכים הכחולים מייצגים ערוצים וקמפיינים
ו. המשפכים הירוקים מייצגים נכסים-דיגיטליים (כגון אתרים ודפי נחיתה)

 

 

ז. נתוני הפגישות והעסקאות, נגזרות מהפעילות שלכם במערכת ה CRM

 

 

5) שימוש בפרוייקט במסך הפניות ובאוטמציות

לאחר שיצרנו פרויקט, ובחרנו בו נכסים-דיגיטליים, ערוצים וקמפיינים
א. ניתן לבחור פרויקט זה במסך הפניות בשביל סינון קל ומהיר

 

 

ב. ניתן להשתמש בפרויקט זה על מנת להגדיר מתי תופעל אוטומציה כזו או אחרת
• בשלב 3 באוטומציות – כל התנאים חייבים להתקיים. לכן, יש לבחור הכל בכל הקטוגריות, מלבד אחת מהן, כפי שמוצג בתמונה

 

 

• נתוני הפרויקט, כגון כמות פגישות, כמות עסקאות, סכום עסקאות וכו',
לא ימדדו רטרואקטיבית, אלא רק לאחר יצירת + הגדרת הפרויקט, ואילך.

• לאחר יצירה והגדרה של פרויקט, יש להמתין עד 3 שעות לסנכרון מלא של הנתונים.

 

6) הגדרות מתקדמות

• ברגע שנפעיל את הכפתור של הצג הגדרות מתקדמות,
כל ההגדרות הקודמות של נכסים דיגיטליים, ערוצים וקמפיינים – יימחקו !!!

א. בעריכת פרויקט, יש ללחוץ על הצג הגדרות מתקדמות

 

 

ב. יש ללחוץ על הוסף תחת ערוצים, או תחת נכסים דיגיטליים

 

 

ג. יש ללחוץ על הצג הגדרות מתקדמות

 

 

ד. יש ללחוץ על הוסף, ולהגדיר את התנאי המתקדם הרצוי,
ובסיום יש ללחוץ על עדכן ואז על שמור

 

 

דוגמאות להגדרות מתקדמות

אם נרצה שפרויקט ידגום את כל הקמפיינים, של פייסבוק בלבד,
אשר כותרת המודעה שלהם מכילה את המילים "מבצע אביב",
אך לא מכילה את המילה "2022"

 

 

אם נרצה שפרויקט ידגום רק אתר ספציפי,
ורק טפסים באתר שבהם יש שדה של תעודת שזהות

 

 

אם נרצה שפרויקט ידגום רק טפסים שב URL שלהם
יש את המילה HumanResources
או לחלופין את המילה Manpower

 

 

לצפיה במסך הדרכה