1) תחילה יש ליצור קישור מתויג לפי המדריך הזה.
2) ביצירת/עריכת הקישור, בלשונית של נכסים דיגיטליים, ולאחר שברחנו נכס דיגיטלי, ניתן להוסיף תיוגים ופרמטרים נוספים.
א. הוספת תיוג ייחודי של FixDigital מסוג תג מוצר; כדי להטמיע את התיוג הייחודי שלנו, יש להוסיף לקישור את הפרמטר FIX_TAG FIX_TAG=testTag
דוגמא: https://example.com/path/to/page?field1=value1&FIX_TAG=testTag
ב. הוספת פרמטרים נוספים מסוג UTM; באותה לשונית של נכסים דיגיטליים, נגלול למטה על מנת להוסיף פרמטרים נוספים ונקבל קישור מתויג חדש עם המידע הרצוי.
3) ניתן לדלג על שאר השלבים על-ידי לחיצה על המשך
4) בסיום נקבל את הקישור המתויג יש להטמיע קישור זה בערוץ/קמפיין הרלוונטי
• אין אפשרות ליצור קישור מתויג חדש לאותו הערוץ. במידה וצריך לשנות/להחליף – יש להקים ערוץ חדש.
ניתן ומומלץ לחבר את חשבון המודעות של גוגל או פייסבוק למערכת FixDigital חיבור מסוג זה מסנכרן את הקמפיינים והערוצים מגוגל / פייסבוק, כולל עדכון של קישורים מתויגים באופן אוטומטי! לכן, אם חיברתם חשבון מודעות של גוגל / פייסבוק, אין צורך ליצור קישורים מתויגים עבור קמפיינים בחשבונות אלו. לחיבור חשבון מודעות של גוגל / פייסבוק ל – FixDigital לחץ פה!
לצפיה במסך הדרכה