הוראות חיבור צ'אט VirtualSpirits ב-API למערכת FixDigital

יש לגשת לממשק הניהול של הצ'אט ב VirtualSpirits וללחוץ על כלים והגדרות ולאחר מכן על WebHook CRM

במסך זה יש ההגדרות של ה Webhook . אלו הערכים שיופיעו ברירת מחדל בממשק:

 

API Type : POST

URL : https://www.yourwebsite.com/sendleads

Encoding (optional): simple

Data:

phone={phone}

email={email}

name={input_query:fullname}

content={chatcontent}

sender=VirtualSpirits

category=Leads

url={clientpage}

 

ניתן לשנות אותם תחת החלונית EDIT:

במסך הבא יש להזין את הפרמטרים והערכים של ה-API באופן הבא:

 

URL: https://www.fixdigital.co.il/api/v1.2/lead/addApi

FORMURL={clientpage}

name={NAME}

email={EMAIL}

phone={PHONE}

otherField={MESSAGE}

ואת הפרמטרים הקבועים לאותו לקוח / חברה המופיעים בממסמך ההתממשקות ב- FixDigital :

projectID – מספר נכס

clientID – מספר לקוח / חברה

tenantID – מספר סוכנות

channelID – מספר ערוץ

 

ניתן לקבל פרטים אלו לפי המדריך הבא:

https://info.fixdigital.co.il/docs/api-%d7%a7%d7%9c%d7%99%d7%98%d7%aa-%d7%a4%d7%a0%d7%99%d7%95%d7%aa-%d7%9b%d7%95%d7%9c%d7%9c-%d7%a9%d7%9d-%d7%94%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%a5-%d7%9c%d7%9e%d7%a2%d7%a8%d7%9b%d7%aa-%d7%a4%d7%99%d7%a7%d7%a1/

 

את הערכים יש להזין במסך זה באופן הבא:

 

 

לאחר הוספת הערכים וההגדרות בוובהוק שבחשבון יש לשלוח בדיקה בלשונית "TEST" בעמוד הגדרת הוובהוק ולבדוק שהפנייה נכנסת למסך הפניות ב-FixDigital

אם הכל הוגדר תקין ניתן יהיה לראות במסך הפניות ב-FixDigital את ליד הבדיקה ששלחתם.
כעת יש לבקש מ- VirtualSpirits  להפעיל את שליחת הלידים לפי ההגדרות שנקבעו לכלל הפניות שיכנסו מהצ'אט.

 

לצפיה במסך הדרכה