1) בחירה ועריכה של התראות מערכת 2) סוגי התראות נפוצות, הסבר ופתרונות
א. בממשק הניהול Fixer, יש להיכנס ללשונית הגדרות
ב. יש ללחוץ על הפעלת התראות
ג. ניתן לקבל התראות למייל, אשר יגיעו לכתובת המייל איתה התחברתם
• ניתן לראות את כל המשתמשים שיקבלו התראות למייל, בכפתור משתמשי מערכת
• כל משתמש מנוהל בנפרד, ויקבל את ההתראות שהוא סימן ובחר. אם רוצים לשנות התראות של משתמש אחר, יש להתחבר עם היוזר שלו תחילה.
• במידה והמייל רשום עם +1 והוא מנוהל בגוגל, ההתראות יגיעו באופן תקין למייל
ד. ניתן לקבל התראות במערכת, אשר יופיעו בפעמון *מומלץ לנקות את התראות המערכת כל כמה ימים
ה. יש לבחור ולהפעיל את ההתראות הרצויות
ו. בסיום יש ללחוץ על שמור
• כאשר בודקים התראות יש לשים לב לתאריך, ולבדוק את הרלוונטיות של ההתראה. לעיתים יש התראות ישנות שאינן רלוונטיות יותר כי הבעיה כבר סודרה. אם לאחר בדיקה הכל תקין, ניתן להתעלם מההתראה ולמחוק אותה.
התראה: אין הרשאה לחשבון גוגל / פייסבוק או לעמוד הפייסבוק פתרון: יש לבדוק את סטטוס הערוץ בלשונית ערוצים (שם ומספר הערוץ מופיע בהתראה), אם הסטטוס הוא "אין הרשאה" אז יש לבדוק בחשבון המודעות שיש למשתמש שחיבר את החשבון הרשאות אדמין מלאות, ולבצע חיבור של חשבון המודעות מחדש לפי המדריך הזה.
מומלץ לחבר מחדש כי לפעמים נותנים הרשאות למשתמש אחד, ומי שחיבר את החשבון זה זה משתמש אחר. אם לא מחברים מחדש, מומלץ ללחוץ על כפתור "בדוק הרשאות" (עשוי לקחת כ 20 דקות). זאת כדי לזרז את תהליך בדיקת ההרשאות, ולא להמתין לבדיקה הבאה שמתבצעת אוטומטית.
התראה: לא נמצא נכס דיגיטלי או התראה: לא נמצא נכס דיגיטלי מחובר לאחר שהשתנה הלינק פתרון: התראה זו אומרת שמודעה בגוגל / פייסבוק מפנה לאתר שאינו מחובר למערכת. יש לבדוק את הלינק המופיע במודעה בגוגל / פייסבוק (קמפיין ומספר המודעה מופיעים בהתראה), יש לוודא כי האתר / דף נחיתה מופיע בנכסים הדיגיטליים במערכת, ומחובר תקין. הדרך הטובה ביותר לבדוק תקינות, זה על-ידי מילוי טופס באתר. אם הליד נכנס תקין למערכת, ניתן להתעלם מההתראה ולמחוק אותה. להלן מדריך לחיבור אתר / דף נחיתה.
התראה: תוקף הטוקן בפייסבוק ללקוח: {client name} יפוג בתאריך {DATE} פתרון: המשמעות היא שהחשבון ינותק בתאריך זה, ויש לבצע חיבור מחדש לפי המדריך הזה.
התראה: הסתיים תוקף הטוקן בחשבון מודעות ללקוח: {client name} – נדרש חיבור מחדש פתרון: המשמעות היא שהחשבון נותק, ויש לבצע חיבור מחדש לפי המדריך הזה.
התראה: תבנית מעקב לא עודכנה פתרון: יש להיכנס ללשונית ערוצים, לאתר את הערוץ הרלוונטי (שם הערוץ מופיע בהתראה), יש ללחוץ על האייקון של היסטוריה ולחפש ברשימה את השגיאה "תבנית מעקב לא עודכנה". בסמוך לשגיאה תופיע סיבת השגיאה. במרבית המקרים שגיאה זו נובעת מתמונה בפורמט לא תקין, אך לעיתים הסיבה לשגיאה זה לינק שגוי, או בעיית הרשארות וכדומה. לכן חשוב לקרוא את השגיאה בהיסטוריה ולתקן בהתאם למה שרשום.
התראה: crop key will no longer be available פתרון: שגיאה זו מתרחשת כאשר נבחרה האפשרות גודל החיתוך האופקי 1.91:1 בעת הגדרת תמונת המודעה שלך. עקב מגבלה ב-API של פייסבוק, Fixdigital לא יכולה להחיל מעקב על מודעות עם יחס רוחב-גובה זה. כדי לפתור זאת, יש לחתוך את התמונה בעורך תמונות חיצוני, או לבחור באפשרות חיתוך אחרת עבור המודעה בחשבון המודעות בפייסבוק:
– בחשבון מודעות ב Facebook נווט אל מנהל המודעות – אתר את הקמפיין המופיע בשגיאה ולחץ עליו – לחץ על המודעה הספציפית המופיעה בשגיאה – במודעה לחץ על עריכה ~> עריכת תמונה – בחלון שנפתח יש לבצע שינוי של חיתוך התמונה
לצפיה במסך הדרכה